Мова: Українська , English.
Проспект Голосіївський, 100/2, офіс 43
Пн-Пт: с 9:00 до 18:00
Обговорити проект
Немає нічого неможливого, головне бажання, фінансування і професійні кадри
UK
ReStudio

Google Analytics 4 (GA4) – це інструмент аналітики, що дозволяє відстежувати взаємодію користувачів із сайтом або додатком. Для власників сайтів електронної комерції GA4 є ключовим рішенням, яке допомагає аналізувати ефективність продажів, популярні товари та поведінку клієнтів. Система базується на подієвій моделі збору даних, що робить її гнучкішою та точнішою у порівнянні з Universal Analytics. Завдяки Гугл Аналітиці електронна комерція стає простішою та зрозумілішою для власників не лише інтернет магазинів, але й сайтів компаній що надають послуги.
 

Що таке Google Analytics 4: Роль у відстеженні подій

Електронна комерція це сфера діяльності, в якій не обійтись без ефективних інструментів. Головна перевага GA4 – можливість автоматично реєструвати різні події та отримувати детальну інформацію про них.


Основні особливості e commerce google analytics:

 

  • Подієва модель збору даних.
  • Покращене відстеження користувачів через різні пристрої.
  • Інтеграція з Google Ads для ефективнішого рекламного аналізу.
  • Гнучкі налаштування звітності та аудиторій.
     
Обговорити проект

Як налаштувати відстеження електронної комерції в GA4

Для ефективної діяльності, інтернет-магазин або сайт компанії повинен мати якомога більше інформації. Електронна комерція в Україні вимагає максимум уваги та готовність діяти швидко. Відстеження важливих подій в GA4 можна реалізувати двома способами:

  • За допомогою Google Tag Manager (GTM) – більш гнучкий і рекомендований метод.
  • Через Google tag (gtag.js) – потребує ручного впровадження коду на сайт.

Основні етапи налаштування GA4 для електронної комерції:

  1. Створення та налаштування облікового запису GA4.
  2. Інтеграція GA4 із сайтом через GTM або gtag.js.
  3. Налаштування подій та параметрів електронної комерції.
  4. Тестування коректності передавання даних.
  5. Аналіз та оптимізація на основі отриманих звітів.

Підготовка Google Tag Manager для електронної комерції

GTM дозволяє керувати тегами без необхідності змінювати код сайту. Такі приклади електронної комерції, як корпоративні сайти та інтернет-магазини, використовують Гугл Тег Менеджер. Для налаштування e-commerce ГТМ потрібно:

  • Змінні – для передачі інформації про товари, оплату, доставку тощо.
  • Тригери – умови, за яких спрацьовують теги.
  • Теги – фрагменти коду, що надсилають дані до GA4.

Налаштування змінних, тригерів і тегів у GTM

Змінні
Основні змінні для електронної комерції:

  • ecommerce.items – дані про товари.
  • ecommerce.transaction_id – ідентифікатор транзакції.
  • ecommerce.value – сума покупки.

Тригери
Для кожної події потрібно створити тригер, наприклад:

  • Перегляд списку товарів: подія view_item_list.
  • Додавання товару в кошик: подія add_to_cart.
  • Покупка: подія purchase.

Теги
Теги передають інформацію в GA4. Наприклад, для події view_item_list необхідно створити тег із параметрами:

  • Тип тегу: Google Analytics: подія GA4.
  • Назва події: view_item_list.
  • Тригер: GA4_Ecommerce_View_Item_List_Trigger.

Відстеження стандартних подій електронної комерції

Рекомендований набір подій для електронної торгівлі включає:

  • Перегляд списку товарів (view_item_list).
  • Перегляд товару (view_item).
  • Додавання товару в кошик (add_to_cart).
  • Видалення товару з кошика (remove_from_cart).
  • Початок оформлення замовлення (begin_checkout).
  • Покупка (purchase).
     

Аналіз та оптимізація даних у GA4

Після налаштування подій важливо аналізувати отримані дані. Електронна комерція для бізнесу перш за все побудована на інформації. Використовуйте звіти GA4 щоб оцінювати:

  • Популярності товарів.
  • Онлайн-продажі
  • Джерел трафіку.
  • Конверсій та відмов.
  • Впливу рекламних кампаній.

 

Додаткові інструменти для аналізу

  • Google Search Console – допомагає оцінити органічний трафік.
  • Google Looker Studio – для створення кастомних звітів.
  • BigQuery – для глибокого аналізу даних.

Висновки

Налаштування подій e-commerce в GA4 – це важливий крок для ефективного аналізу продажів. Використання GTM значно спрощує процес впровадження, дозволяючи швидко змінювати теги без редагування коду сайту. Впровадивши всі етапи налаштування, ви отримаєте точні дані для покращення вашого digital business. Регулярний аналіз і коригування стратегії на основі аналітики допоможуть збільшити ефективність продажів і покращити користувацький досвід.
 

Замовити налаштування e commerce G A
Немає нічого неможливого, головне бажання, фінансування і професійні кадри
Ваше ім'я *
Ваша пошта *
Ваш телефон *
Бюджет

Розмір файлу не повинен перевищувати 20Мб або скористайтеся сервісом https://drive.google.com/

Будь ласка заповніть обов'язкові поля:
  • {{ error }}