Мова: Українська , English.
Проспект Голосіївський, 100/2, офіс 43
Пн-Пт: с 9:00 до 18:00
Обговорити проект
Немає нічого неможливого, головне бажання, фінансування і професійні кадри
UK
ReStudio

За допомогою комплексного Аналізу: Гугл аналітики, Google Data Studio, Power BI та, або Кастомних дашбордів.
Ми допоможемо ефективно оцінити канали збуту, виявити чинники, що допоможуть підтримати позитивну динаміку та знайдемо причини просідання певних ланок. 

 

Тонке налаштування веб-аналітики стане дієвим інструментом для зростання вашого бізнесу у мережі.

Що ми пропонуємо?
  1. Налаштуємо розширену електронну торгівлю (Google Analytics 4, Google Tag Manager, Facebook Pixel) - для відстеження каналів залучення клієнтів та аналізу їх поведінки на сайті. Розширена електронна торгівля - Важливий та доступний інструмент для дієвого аналізу. Необхідний кожному магазину.
  2. Проаналізуємо показники KPI реклами та ефективність взаємодії з клієнтами магазину за показниками: ROI – коефіцієнт окупності інвестицій (в рекламу, просування), LTV – життєвої цінності клієнта й структуруємо отримані дані за допомогою RFM аналізу, що дозволяє визначити поведінкові фактори для типових груп клієнтів.
  3. Створимо індивідуальні дашборди для оцінки важливих показників сайту в режимі реального часу.
  4. Проведемо аналіз прибутку компанії. Зведемо операційні витрати з доходом, для розрахунку прибутковості бізнес процесів. Від макро-аналізу до розбору на прикладі конкретного замовлення.
Які інструменти ми використовуємо?
  • Гугл аналітику 4
  • Google Data Studio;
  • Power BI;
  • Кастомні рішення. Дашборди або СРМ + ERP побудовану на Laravel.

Детальна аналітика сайту від ReStudio починається з узгодження з клієнтом всіх даних, котрі потрібно вивчити, на їх основі ми розробимо систему звітів. Ми можемо створити дашборди для аналізу наступної інформації:

Аналіз Замовлень
  • середній чек замовлень;
  • середня кількість товарів в замовленні;
  • кількість повторних транзакцій;
  • середній прибуток із замовлення;
  • кількість скасованих замовлень;
  • середні втрати при поверненні замовлення;
  • аналіз грошових переказів за замовлення (отриманий чи ні);
  • кількість замовлень, опрацьованих менеджерами за певний відрізок часу.
Аналіз клієнтів
  • ціна залучення нових користувачів / утримання дійсних;
  • середній інтервал повторних покупок;
  • сегментування за максимальним та мінімальними прибутком;
  • сегментація за максимальним та мінімальним інтервалом покупок.
Аналіз товарів
  • товари, що найчастіше купують чи повертають;
  • товари з максимальним та мінімальними прибутком;
  • кількість товару на складі та його собівартість.
Аналіз джерела замовлень
  • кількість замовлень з джерела та їх дохід;
  • джерело з максимальною та мінімальною кількістю нових клієнтів;
  • джерело повернення клієнтів;
  • ефективність продажів груп товарів в розрізі джерела.
Який результат отримає клієнт?
  • детальний аналіз обсягу вхідного трафіку та всі пов’язані з ним показники;
  • чітку сегментацію користувачів на групи у вигляді звітів та діаграм;
  • можливість відстежувати зміни за обраними KPI в режимі реального часу;
  • відстеження прибутковості за різними категоріями та типами товарів;
  • ведення операційних витрат;
  • реальну оцінку прибутковості;
  • детальний аналіз витрат та доходів по кожному проекту.
  • та інше, при попередньому узгодженні.
Замовити інтернет магазин
Немає нічого неможливого, головне бажання, фінансування і професійні кадри
Ваше ім'я *
Ваша пошта *
Ваш телефон *
Бюджет

Розмір файлу не повинен перевищувати 20Мб або скористайтеся сервісом https://drive.google.com/

Будь ласка заповніть обов'язкові поля:
  • {{ error }}