Коли ви використовуєте Google Ads для запуску рекламних кампаній, інтеграція з Гугл Аналітикою відкриває широкі можливості для аналізу. Ви отримуєте детальну інформацію про те, як користувачі взаємодіють із вашим сайтом після кліку на оголошення. Можна відстежити чи додали вони товар у кошик та завершили покупку, підписалися на розсилку, заповнили форму зворотного зв’язку, або виконали інші важливі для вашого бізнесу дії. Окрім цього, ви також зможете побачити такі показники, як тривалість сеансу, переглянуті сторінки та точки виходу, що допоможе зрозуміти, наскільки ефективно ваш контент відповідає очікуванням користувачів. Завдяки цим даним можна швидко ідентифікувати оголошення, які дають реальні результати, і оптимізувати ті, що не приносять очікуваного ефекту.
Як зв’язати Google Ads з Google Analytics
Давайте розглянемо покроково, що вам необхідно для зв’язування Google Ads і Google Analytics. Навіть якщо ваші акаунти вже зв’язані, ви можете перевірити правильність налаштувань, щоб переконатися, що ваші дані налаштовано точно.
Рівні доступу, які вам потрібні
Для зв’язування облікових записів вам необхідно мати:
- Рівень доступу адміністратора у Google Ads.
- Доступ на редагування у Google Analytics.
Щоб перевірити рівень доступу в рекламному кабінеті:
- Увійдіть у свій обліковий запис
рекламного кабінету. - На панелі з лівого боку натисніть на “Адміністратор”.
- У списку користувачів перевірте свій обліковий запис електронної пошти. Якщо ваш статус позначений як адміністратор, ви маєте потрібний рівень доступу. Якщо ні, вам потрібно попросити керуючого акаунтом надати вам доступ.
Як перевірити рівень доступу у GA 4
- Увійдіть у свій обліковий запис.
- Натисніть на “Адміністратор”, у розділі “Зв’язок з іншими продуктами” оберіть “Зв’язок з Google Рекламою”.
- Якщо кнопка “Зв’язати” неактивна, то у вас немає дозволу на редагування, отже попросіть адміністратора акаунту виконати зв’язування.
- Якщо кнопка активна, ви маєте відповідний доступ.
Як зв’язати Google Ads з Google Analytics
- Увійдіть у акаунт ГА4 та натисніть на іконку Адміністратор.
- У розділі “Зв’язок з іншими продуктами” оберіть Зв’язок з Google Рекламою.
- Натисніть Зв'язати.
- Виберіть облікові записи Google Реклами, які ви хочете зв’язати та натисніть Підтвердити.
- Натисніть “Далі” і оберіть параметри, які ви хочете зробити доступними для Гугл Реклами. Рекомендується залишити увімкненими опції для персоналізованої реклами, автоматичної позначки та функцій Analytics.
- Натисніть “Далі” щоб перевірити налаштування та “Відправити” щоб зв'язати ваші облікові записи.
Після завершення цих дій ваші облікові записи будуть зв’язані протягом 24 годин. Після зв’язування дані з рекламного акаунту почнуть з’являтися у ваших звітах аналітики. Ви зможете знайти їх в розділі Реклама.
Для чого зв’язувати Google Рекламу і GA 4?
Зв’язок Google Analytics 4 з Google Ads дозволяє:
Визначити ефективність оголошень: Ви можете зрозуміти, які оголошення залучають найбільше кліків, які стимулюють конверсії (наприклад, покупки, реєстрації чи інші важливі дії), а які оголошення виявляються неефективними.
Отримати дані про поведінку користувачів на вашому сайті: Ви дізнаєтесь, що саме роблять користувачі після того, як перейшли на ваш сайт із оголошення. Наприклад:
- Які сторінки вони переглядають?
- Як довго залишаються на сайті?
- Чи додають товари у кошик, але не завершують покупку?
- Чи повертаються на сайт повторно?
Ці дані дозволяють визначити проблемні місця на сайті, які можуть заважати користувачам виконати потрібні дії, та покращити їх.
Вивчати інформацію про вашу аудиторію: Інтеграція цих інструментів надає доступ до різної інформації про вашу аудиторію:
- Інтереси: дізнайтеся, що цікавить вашу аудиторію, щоб створювати більш релевантний контент і таргетувати рекламу на основі їхніх уподобань.
- Місцезнаходження: зрозумійте, в яких регіонах ваші оголошення працюють найкраще, щоб ефективніше розподіляти бюджет.
- Вік і стать: ці демографічні дані допоможуть налаштувати таргетинг так, щоб охоплювати найрелевантніші групи людей.
- Пристрої: дізнайтеся, чи взаємодіє ваша аудиторія здебільшого через мобільні пристрої, планшети чи комп’ютери, щоб оптимізувати рекламні кампанії та дизайн сайту відповідно до їхніх потреб.
Отримана інформація дозволить вам покращувати рекламні кампанії, направляти бюджет на ті оголошення, які приносять результати, та уникати витрат на малоефективні або нерентабельні варіанти. Це також допоможе більш точно налаштовувати таргетинг, коригувати стратегії ставок, оптимізувати тексти оголошень і вибирати ключові слова, які найкраще працюють для вашої аудиторії. У підсумку, ви зможете зосередити ресурси на тому, що приносить максимальний ефект, та мінімізувати витрати на рекламу, яка не дає очікуваного результату.